22. elokuuta 2013

OOTD

 bleiseri kirppis / housut H&M / kengät kirppis / laukku Accessorize 

Nopsat asukuvat tän päiväisestä, kun pääsin vihdoin ja viimein käyttämään tota kirppikseltä mukaan lähtenyttä bleiseriä. Että se on vaan niin rakkaus! Ja ne meni mun mielestä tosi kivasti noiden hennesin legginssien kanssa, vähän jotain rönttöä ja asiallista sekasin - tykkään. Noi housut on muuten tosi kätsyt, tekee ihan tylsästä perusasusta jotenkin edes mielenkiintoisen ja näyttävän. Onneks löysin noi silloin kesän alussa, ihan superhyvä ostos, eikä maksanu edes paljoa!

Mitään ihmeellisempää ei olekkaan, mitä nyt koulussa on älyttömän pitkiä päiviä (paitsi tänään!), enkä tiedä miten tuun jaksamaan edes tätä jaksoa loppuun asti. Varsinkin, kun aloitettiin kasvion teko, niin mulla on kauhee stressi, pilaanko mun kasvit ihan kokonaan ja palautan sen ihan liian myöhässä. Varsinkin, kun mulla ei oo hajua millon ois hyvä alottaa sinne vihkoon kirjoittamisen, kun en tiedä mitä kasveja mulla on jo kerättynä, haha! Musta tuntuu, että tää postaaminen jää pikkasen vähemmälle, kun ei tapahdu sen kummempia, mutta toivottavasti pääsisin päivittelemään ainakin näitä asukuvia aina joskus, ettei blogi kuole kokonaan. Postausehdotuksia saa laittaa tulemaan! (:

8 kommenttia :

  1. söpö koira (--: mikä sen nimi on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos! (: sen nimi on Zero!

      Poista
  2. Teen postaus sun vaatekaapin sisällöstä! Ja huone postaus ois sairaan kiva (:!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaatekaapin sisältö-postaus ois kyllä kiva! ja toi huonepostaus onkin tulossa, tuskin menee kauaakaan kun mun huone on valmis! (:

      Poista
  3. Kasvio on karmee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kuullu siitä vaikka mitä ja alan tajuta miksei kukaan tykkää siitä, haha :D

      Poista
  4. jonkunlainen video! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enköhän sen tee, ne on muutenkin niin kivoja! :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥