28. elokuuta 2013

TOIVEPOSTAUS: MY ROOM

Anteeks pienestä blogihiljaisuudesta, mun on pitänyt jo parina edellisenä päivänä tulla postaamaan teille, mutta laiskuus on ottanut musta vallan, enkä oo jaksanu istahtaa koneen äärelle kovinkaan usein - tai edes pitkäksi aikaa. Lisäksi mulla on ollut nyt niin paljon muita asioita mun mielessä, etten tiedä mitä pitäisi ajatella, tuntuu kuin kaikki olisi sekasin, mutta kuitenkin hyvin. En muista millo mulla olisi näin hyvä fiilis koulujen alusta sun muusta!

Mutta postauksen pointtiin - vihdoinkin se huonepostaus! Tätä oltiin muutaman kerran toivottu ja nyt, kun totesin mun huoneen olevan valmis ja julkaisukunnossa, päätin napsasta kuvia. Aluksi mulla oli ajatus videosta, mutta mulla ei oo kameraa, jolla saisi hyvän laatuisia ja kivoja videoita - tolla järkkärillä kun ei esimerkiksi pysty tarkentamaan kesken videon, plööf! Tykkään todella paljon neutraaleista väreistä ja mustan, valkoisen ja ruskean lisäksi toin huoneeseen ripauksen - tai vähän enemmänkin - harmaata. Tästä tuli niin ajaton, kun olin siitä halunnutkin, eipähän tarvitse alkaa maalaamaan seinää uudestaan, harmaaseen tuskin heti kyllästyn. Ja kuten saatatte huomatakkin, mulla ei ole huoneessa ovea, koska meijän yläkerta on yksi iso tila, joka on sitten jaettu kolmeen osaan. Ovettomalla huoneella tosiaan onkin hyvät, että huonot puolensa - sulla ei ole yhtään omaa rauhaa, mutta ainakin luonnonvaloa tunkeutuu vähän joka puolelta. Nyt mulla on suunnitelmissa poistaa toi ruskea kokonaan, mutta ehkä se tapahtuu kaukana tulevaisuudessa, haha!

14 kommenttia :

  1. Ihana huone! <3 tosi paljon kivoi yksityiskohtia yms. Tykkään tooosi paljon :)

    VastaaPoista
  2. Aivan käsittämättömän ihana huone sulla !! Mä oon aina haaveillut tuon mallisesta huoneesta, ja kun vertaa mun pieneen yksiökämppään niin kyllä tuollaisen ottaisin mieluummin.. :D ihan täydellinen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos (: mäki tykkään tosta mallista, mutta noi tolpat on ne jotka häiritsee haha!

      Poista
  3. Uskomattoman ihana huone! Upee värimaailma ja kaikki ihanat pienet yksityiskohdat! Tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vitsi, kiitos tosi paljon! (:

      Poista
  4. Ihana huone <3 Haluisin noin ison itsellekkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) eihän tää kovin iso oo, mutta aika sopivan kokonen (eipähän tarvii siivota liikaa :D)

      Poista
  5. mitä noi tolpat on? mut aivan upee huone:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) noi tolpat pitää ton katon pystyssä ettei se rojahda päälle, haha :D nimittäin toi yläkerta ei oo oikee yläkerta, ennen se oli vaan ullakko, jonne pääs semmosesta kattoluukusta :D

      Poista
  6. tosi ihana huone sulla <3

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥