14. heinäkuuta 2013

ROOM INSPIRATION

Mä oon istunut tässä koneella jo yli tunnin metsästäen kuvia WeHeartIt sivustolta ja löytänyt aika ristiriitaisia otoksia huoneista, jotka hipoo lähellä mun mielikuvia omasta huoneesta. Mun ajatuksetkin sisustamisen suhteen on aika ristiriitaisia, yhdistelen uutta ja vanhaa, siistiä ja sotkua, sekä mulla on taipumus kyllästyä sisustuksiin nopeasti. Mun huone onkin kokenut muutamia isoja ja pieniä muutoksia joulun jälkeen ja nyt, kun mulla on lähdössä vauhtiin yks isoimmista "remonteista", tarvitsin kamalasti inspiraatiota, mitä loppujen lopuksi tehdä huoneelle. 

Mulla on sellanen ongelma, että mun huone on todella pieni ja sisustuksen monipuolisuutta rajoittaa katosta lattiaan asti ylettyvät tolpat, jotka siis pitävät katon koossa. Tolppien välit ovat suunnilleen 60-80 senttiä ja jos jotain siihen väliin tahtoo, sen täytyy siis olla todella kapea huonekalu. Työpöytähän mulla on suurin huolen aihe ollut, koska se ei todellakaan mahdu yhteenkään väliin, vaikka miten päin oon sitä yrittänyt asetella. Nyt oon kuitenkin äidin kanssa keksinyt sopivan ratkaisun ja eilen illalla piirtelin jopa pari esimerkkiä mun huoneen sisustuksesta, pari keikkaa vaan Ikeaan, niin huoneesta voi tulla täykkäri, haha!

Mutta ei mulla muuta ollutkaan. Ajattelin, kiinnostaisiko teitä nähdä ennen ja jälkeen kuvat huoneesta, kunhan se on valmis? Laitoin nyt tähänkin turhaan postaukseen muutamat kuvat i-h-a-n-i-s-t-a huoneista, joita WeHeartIt -sivutolta löysin. (: HYVÄÄ ALKAVAA VIIKKOA KAIKILLE!
kuvat weheartit

14 kommenttia :

  1. voi kun sulla on kiva blogi :) Aivan ihania kuvia!!

    VastaaPoista
  2. Noi ennen ja jälkeen kuvat olis kivat!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mustakin se vaikutti kivalt ajatukselt :)

      Poista
  3. joooo ennen ja jälkeen kuvat! :) + oot mun silmissä täydellinen :o i wanna be just like u :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voooi, kiitos tooosi paljon :) <3

      Poista
  4. Joo laita vaan ennen ja jälkeen kuvat! :)

    VastaaPoista
  5. tuon tyylinen huone olisi kyllä aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi kaikki tyylit on noissa kuvissa ihania :) jos saisin vähän kaikista jotain pientä haha :D

      Poista
  6. toka kollaasi <3 sulla on tosi kiva blogi, jään seuraileen :)

    http://ineedtoflyaway.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Aivan täydellisiä!! Varsinkin toiset kuvat ylhäältä :) Mää oon niin rakastunu valkoiseen sisustuksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullakin on aina päävärinä valkoinen, mutta kaipaan sitten siihen rinnalle muutaman sisustusvärin, kuten mustan ja ruskeen :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥