18. heinäkuuta 2013

NEW HAIR

Heippa hei! Mulla on nyt tällasta tukka-asiaa, nimittäin koin aika radikaalin hiustyylin muuttumisen eilen, kun käytiin äidin kanssa Tikkurilassa kampaajalla. Äidille tehtiin muutamia raitoja sen lyhyisiin hiuksiin ja mulla sitten vähän värjäiltiin ja leikattiin. Olin aika jännittynyt lopputuloksesta, tämän tapaista olinkin toivonut ihan kesän alusta asti. Oon todella tyytyväinen ja toivottavasti jaksan ylläpitää tätä tyyliä, haha! Mutta mitäs te ootte mieltä? (: 
ENNEN: JÄLKEEN: Tosiaan, mulle siis leikattiin otsatukka! En halunnut siitä sellaista tasaista ja raskasta, vaan ennemminkin hapsuisen ja ilmavan ja sen todellakin sain! Lisäksi värjättiin mulle "alushiukset" ruskeiksi, kuten tuossa jälkeen-kuvassa näkyy (missä mulla on hiukset auki). Ja tarkkasilmäiset huomaa, että mulla on sellainen jo ensimmäisessä kuvassa. Totta, se tulee mulle luonnostaan, nyt vaan hieman korostettiin sitä ja nyt vaan odotetaan sitä päivää, kun mulla on kokonaan ruskeat hiukset. Haha, ei ikinä!

5 kommenttia :

  1. Voi, ihana toi uus tyyli...

    VastaaPoista
  2. voi vitsi, otsikses näyttää NIIN hyvältä sulle, et ittekki tekis mieli saada tollanen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Mia! :) ja voithan sä sellasen leikkauttaa et jos et sit tykkää nii kasvatat sen pois :D se kasvaa muutenki siiiika nopeesti :D

      Poista
    2. nii totta, mul on pari kertaa ollu, mut sit oon nopeesti kyllästyny siihe ja sit kasvattamises tahtoo kestää :( noo pitää kattoo :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥