21. heinäkuuta 2013

KIRPPISTELEMÄSSÄ

1. Neonkeltainen ristitoppi - tavallaan hätäostos, olin tossa vaiheessa jo sen verran muiden vaatteiden - kuin neuleiden - tarpeessa, että oli pakko ostaa.
2. Ihanaakin ihanampi kuvioitu ohut neule, joka on täykkäri lämpiminä syyspäivinä!
3. Paksu neule on ollut aikasemminkin mun ostoslistalla näin syksyisin ja nytpä mun ei enää tarvii hankkia sitä, jes!
4. Ohut harmaa neule on aina tarpeellinen ja toi leikkaus on i-h-a-n-a! <3
5. Kuva ei anna oikeutta tälle kauniille neonkeltaiselle topille, jonka selässä on hieno solmusysteemi ja se paljastaa selkää ihanasti!
6. Paris-svetari = RAKKAUTTA ♥ Tätä ei voinu jättää kauppaan, vaikka 10€ hinta hieman kirpaisikin...
7. Hapsuhihat ja isot kainaloaukot on ihanat, mutta edessä olevan hevosenkenkä kuvan olisi voinut vaihtaa, haha. Virheostos, mutta kyllä mä uskon, että tälle löytyy vielä käyttöä!
8. I-H-A-N-A PONCHO <3 Viimeksi mulla oli poncho eskarissa ja sekin oli vaaleanpunainen, haha. Tää on täydellinen en-jaksa-panostaa-pukeutumiseen-päiviin. 
Kaikki paitsi Paris-paita ostettu Hietalahden kirpputorilta (joka on väliaikaisesti siirretty Kansalaistorille). Paris-paita ostettu Kaivarin Kanuuna -nimiseltä kirpputorilta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥