27. kesäkuuta 2013

YLLÄTYSKENGÄT


Taas jotain uutta näytettävää, nimittäin varvastossut. Äiti kävi hankkimassa ne mulle eilen salassa multa ja olin aika yllättyny, että se osasi valita mulle mitä täydellisimmät yksilöt. Samantapaisia olin nähnyt Accessorizessa maanantaina, niissäkin oli todella paksu pohja ja ne olivat harmaat. Ne olivat kuitenkin kalliimat kuin nämä, äidin henkkarialennuksella näiden hinnaksi tuli vajaa kymmenen euroa. Näiden hankita olikin tarpeeseen, sillä näitä tullaan tarvitsemaan ensi viikon ulkomaanmatkalla! Huomenna luultavasti kerron lisää, jos pakkaamisilta kerkeän, jos mitään ei kuulu, niin nähdään yli viikon päästä lomakuvien kanssa, haha! (:


2 kommenttia :

  1. oi miten SÖPÖT. hihi ihanat tossut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! oon sunkaa nii samaa mieltä :D nää on söpöimmät varvastossut mitä mul on ollu!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥