16. kesäkuuta 2013

WHAT IS IN MY BAG ?


Ajattelin muuten vaan väsätä tämmösen postauksen, mitä ite tykkään ainakin lukea muiden blogeista. Nää on jotenkin tosi mielenkiintoisii ja niihin, mitä oon lukenut, verrattuna tää vaikuttaa aika epäkiinnostavalta, haha! Mutta joka tapauksessa, laukkuna mulla on nyt muutamaan kertaan toiminu tuo omatekemä kangaskassi, joka on ihan ok, vaikka voisi se kauniimpikin olla... Sen on silti superhyvä, sinne mahtuu kaikkee tarpeellista ja vähän tarpeentontakin, mikä on vaan plussaa mun kohalla.
 1. Farkkutakkii oon aika usein kantanu mukana säänmuutoksen vuoksi. Eikä se ole koskaan ollut turhaan mukana!
2. Lompakkoa pidän myös aika usein laukussa, mistä sitä tietää, milloin tulee tarve. 
3. Aurinkolasit on varsinkin nyt kesäaikaan se pakko-ottaa-mukaan-juttu, ilman niitä ei pärjää!
4. Kännykkäkin on ihan tavallisesti mukana joka reissulla - huomatkaa muuten kuorien poisotto. Kuorilla kännykkä ei mahtuisi uuteen ihanaan kännykkäpussiini! Ehkä kännykkäkään ei enää huku laukun pohjalla, kun sitä voi kantaa kännykkäpussissa kätevästi.
5. Bussikortin voisi laskea samaan lompakon kanssa, aika usein se oleskelee sen sisällä, mutta useimmin se pyörii laukussa muiden tavaroiden mukana - ja tarvittaessa aina hukassa!
6. Avaimet on mulla yleensä mukana, mutta joskus jätän ne kotiin, jos en tarvii niitä.
7. Aikatauluu ei melkein koskaan tuu otettuu mukaan, joskus toki sekin joutuu laukkuun. Tän voisi laskea yhdeksi niistä turhista tavaroista, joita kannan mukana. Ei sitä koskaan oikein tarvita, koska yleensä vaan mennään seuraavaan dösään, joka tulee, haha!
8. Nyt kesäaikaan huulirasva ei kulje niin monesti mukana, kuin talvisin, mutta kyllä sitäkin tulee aina silloin tällöin käytettyä.
+ Mulla oli kamera laukussa, mutta sitä on vähän vaikea kuvata... :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥