12. kesäkuuta 2013

LEMPPARIT

Toinen postaus jo tänään?! Huhhuh. Mutta anyway, mulla oli tossa jossain vaiheessa kysely, että minkä postauksen te haluaisitte ja eniten ääniä sai sitten se lempparivaate-postaus. Tänään se tulikin mieleen ja ihan huvin vuoksi sen päätin väsätä, vaikkei kukaan se perään oo kysellytkään. Ainoo, mikä mua häiritsee tässä, on se, että mulla on kauheesti kylmille keleille sopivia vaatteita, haha! Kylmällä kylläkin yleensä mennään sillä tarpeeksi lämmintä ja mukavaa -linjalla.
t-paita H&M / toppi H&M / kauluspaita kirppis
Oon ehdottomasti sitä mieltä, että jokaisella tytöllä - miksei pojallakin - tulisi olla edes yksi raidallinen toppi, t-paita tai pitkähihainen. Mun mielestä ne on sen verran helppo vaate, ettei sen kanssa tarvitse ylimääräisiä koruja tai asusteita. Toi onkin ollut mulla aika ahkerassa käytössä, sen verran muuntautumiskykyinen toi on, ku menee minkälaisten housujen kanssa tahansa. Toi harmaa toppi onkin se uusin löytä hennesiltä. En tiedä mitä tosta pitäisi sanoa - se on vaan niin täykkäripaita! Kauluspaita taas on mun lemppari sen istuvuuden ja materiaalin vuoks. Se on pehmee ja mukavan löysä, eikä ahista ollenkaan päällä. 
vetoketjullinen pitkähihainen H&M / reiällinen pitkähihainen Gina Tricot
Nää kaks paitaa on mun lemppari pitkähihaisia paitoja, koska ne on niin mukavia päällä ja niiden väri on täydellinen. Multa löytyykin beigen värisiä paitoja kaapista enemmänkin ja jokainen sen värinen vaate kiinnittää helposti mun huomion kaupoissa. Vetoketjullinen paita on ihanan söpö ja menee hyvin yksinkertaisen asun kanssa, koska siinä on pientä glitteriä. Reiällinen paita on ihanan rento päällä ja se onkin näinä kesän kylminä päivinä useasti päällä, koska se ei ole liian tukahduttava, vaan hengittää just sopivasti.
mustat shortsit Zara / farkkushortsit H&M / farkut Gina Tricot
Lempparihousuja multa löytyy ihmeen vähän, vaikka mulla olisi muuten housuja + shortseja vaikka muille jakaa. Mustat shortsit valitsin sen takia, koska ne on tosi yksinkertaset ja just sopivan malliset mulle. Sama noissa farkkushortseissa, ne istuu täydellisesti, eikä purista. Sitten noi vaaleet farkut. Mulla on jotenkin tosi vaikeeta pitää mun farkut hyvässä kunnossa, ne aina löystyy takapuolen ja polvien kohdalta, eikä se tunnu mukavalta.  Vaikka nää on täsmälleen samat farkut, kun mun kaikki muutkin, oon saanu ne pysymään parhaimmassa kuosissa, eikä nää lähe löystymään päivän aikana.
bleiseri kirppis / karvaliivi H&M / neule kirppis / farkkuliivi thaimaasta
Tässä taas meinasin aloittaa samaa stooria ton bleiserin kohdalla, kuin raitapaidankin. Jokaisella pitäisi olla edes yksi istuva bleiseri/jakku, joka tekee jokaisesta asusta asiallisemman. Siksi mä rakastankin tota mun mustaa versiota, jonka aikoinaan löysin kirppikseltä. Karvaliivi taas kuuluu yhtiin niihin luottovaatteisiin, joita talvisin tulee käyttämään. Vaikka sulla olisi pelkkä toppi ja ulkona -20 astetta, toi lämmittää sen verran, ettei kovinkaan pahasti palele! Ja taas beigeä, nimittäin mun lempparineule. Tonkin oon napannut kirppikseltä mukaani joskus viime vuoden puolella ja onneksi nappasinkin (muistan vieläkin sen arpomisen, että haluunko maksaa tavallisesta neuleesta 4e). Tossa on samanlaiset napit hihoissa, kun tossa edessä, eikä toi tarviikkaan sen enempää asusteita. Farkkuliivi on ihan yksinkertainen ja siksi se sopiikin asuun kuin asuun ja se tekee siitä käytännöllisen. Kun ton sain tuliaiseksi, en pitänyt siitä ollenkaan, mutta vuoden päästä ihastuin ja aloin käyttämään sitä ja ihmettelen, ettei toi oo kulunut vielä puhki, haha!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥