19. kesäkuuta 2013

ENSIMMÄINEN KULTAINEN KELLO

Tulimpas esittelemään uutta korukokoelman jäsentä, nimittäin kultaista O.N.E-merkkistä kelloa. Olin kattonut tuota muutaman päivän, kun äiti sen bongasi ja sitten harkitsinkin, haluanko varmasti tuollaisen. Vaikka oli monia ihanempia - sekä huomattavasti kalliimpia - vaihtoehtoja, rakastuin tähän, kun sain sen Kultajousi-liikkeessä ranteeseeni. Ranteessa kello näyttää suloiselta, eikä ole liian massiivinen tai pieni omaan makuuni. Tosiaan, hinta oli 39,90€, mutta tämä oli 25% alennuksessa ja sitten vielä äidin kanta-asiakaskorttialennus - mikä lie -, niin hinnaksi tuli 29€. Aika hyvin tuollaisesta kaunokaisesta, haha! (: 

Mulla on ollut nyt muutamien päivien ajan kauhea meno kokoajan, vaikken missään ihmeellisissä paikoissa käynytkään. Tuntuu ainakin, että olisin kokoajan vaan menossa ja kotona pääsee hengähtämään maksimissaan noin tunniksi. Tänään sain ainakin kauhean energiapistoksen ja oonkin tossa laittanut neljä koneellista pyykkiä kuivumaan ja kaksi telinettä vaatteita veinkin kaappeihin, kun olivat jo kuivat. Ihmettelin loppujen lopuksi itsekkin, mistä nyt tuulee, yleensä pyykit on sellaisia joita en jaksa laittaa ollenkaan - ja sitten seuraavana päivänä mietin, mitä istä laittais päälle, kun kaikki pesussa!

3 kommenttia :

  1. Oi, mä olen niiin haaveillut tuollaisesta kellosta! Nimenomaan juuri tuo kultainen iskee mun silmään, varmasti upea. ♥ Oli kyllä sen verran huokeahintainen että voisipa itsekkin käydä ostamassa! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munkin silmää miellyttää valtavasti kaikki kultaiset kellot, voisin hamstrata niitä kilokaupalla haha :D

      Poista
  2. minulla on kaksi miesten one kello. toisella on musta kellotaulu ja toisella valkoinen kellotaulu. valmistettu japanissa ja samalla laatukello.

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥