15. toukokuuta 2013

TREVLIG ONSDAG

paita Seppälä / shortsit H&M / kengät H&M / aurinkolasit Bikbok / laukku Stockmann

Pientä päivittelyä asukuvien kanssa - vihdoin. Oon odottanut, että pääsisin kuvauttamaan teille taas päivän asuja, mutta ne on jäänyt ihan kokonaan, kun ei mun pukeutumiset ole ihmeelliset ollut nyt muutamien viikkojen ajan. Tänään tosiaan laitoin ton Viron Seppälästä ostetun kauluspaidan ensimmäistä kertaa päälle ja yhdistin siihen noi uudet kudotut hennesin shortsit. Tajusin muuten näitä kuvia katellessa, että asu oli tänään aika valkoinen, jos laukkua, aurinkolaseja ja legginsejä ei lasketa. Ja vihdoinkin mulla oli hauskaa näitä kuvia kuvatessa, yleensä turhaudun aika nopeesti sen kamerajalustan kanssa, kun en kaukolaukaisinta omista - sitä odotellessa. 

Ja tässä, kun alan miettii, niin alan oikeesti olemaan tyytyväinen mun elämään. Tai jotenkin tuun vaan iloseks, kun mietin, että viimeset kokeet on käsillä ja jos suorisudun niistä, kuten oon suunnitellut, niin kaikki on vaan hyvin. Mulla ei oo stressin stressiä viimesistä kokeista, kevätjuhlan esityksestä (ensiinnyn ensimmäistä kertaa koulun edessä niin, että saan olla äänessä, iik!) tai muustakaan. Nyt haluun vaan nukkua hyvät yöunet, pitää hauskaa kavereiden kanssa ja juhlia täysillä ne kaikki juhlat, jotka kesällä mua odottaa! Ja tätä kaikkea koristaa vielä se, että leijonilla menee hyvin mm-lätkässä ja Granlund tuli takasin Suomeen... <3 Älkää kysykö, mutta se saa mun vatsan perhosille, haha!

Toivotavasti teilläkin menee hyvin ja panostakaa täysillä vielä, kun kerkeätte, kesäloma ei oo kaukana! ♥

2 kommenttia :

  1. Ihanaa kuulla, että sulla menee hyvin. Vaikka koulu tuntuis välillä raskaalta, nauti joka päivästä ja hetkestä yläasteella! Sillä yläaste on varmaan parasta kouluaikaa ikinä. Itse olen lopettamassa yläastetta ja haikealta tuntuu... Sulla on onneksi vielä pari vuotta jäljellä :) Joten ota kaikki irti siitä. Ihana blogi ja ihana sinä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! Yks maailman ihanimmista kommenteista ikinä<3 tää stemppas nii paljon! :) mut kiitos, ihana <3

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥