27. huhtikuuta 2013

NEWIES

Mun ostolakko tais jäädä vaan haaveeks, mutta mua oli stressannu jo vähän aikaa, etten saisi näitä ihanuuksia, joita olin aijemmin netistä tuijotellutkin. Eilisen tosiaan vietin Helsingissä, kun mentiin Julian kanssa metsästämään BikBokin 50% aleista jotain. Löyty vaikka mitä, mutta kaikkea en kuitenkaan kiikuttanut kassalle, onneks!
 Nää kengät on jotain niin rakkautta, en voi kestää! Odotan jo liianki innolla, et olis _ihan_ kuivaa ja pääsisin käyttämään noita. Ette arvaakkaan, kuinka hyvä tsäkä mulla kävi noiden kanssa, kun noita valkosia oli neljä jäljellä ja kolmet oli kokoo 41 ja ainoastaan yhdet 37! <3 Tosiaan, nää oli hennesiltä hintaan 19,95e.
 Mun ei ollu tarkotus ostaa noita vielä, mutta kun löyty, eikä niitä voinut päivää kauemmaksi aikaa varata, lainasin Julialta kuus euroo (MAKSAN SULLE KYL TAKASI <3) ja vein noi kassalle. Noitakin oon stalkannu netistä ja vaikka koko on normaalia isompi, noi istuu kuin nenä päähän. Toivottavasti kesä tulis nopeesti, että pääsisi noitakin käyttämään. Noikin oli hennesiltä hintaan 19,95e.
 Sitten nää BikBokin aleostokset, nimittäin uudet bikinit. Ah, rakastan tota pastellin sinisen ja beigen yhdistelmää. <3 Noi olin nähny BikBokin nettisivuilla, mutten sen enempää jäänyt tutkiskelemaan, mutta kun näin nää kaupassa, nii aah! Vaikka yhet toiset olis kiinnostanut mua pikkiriikkisen enemmän, ei niissä ollut yläosia enää lainkaan ja mun oli pakko kokeilla edes näitä, kun kokoja oli vielä runsaasti. Hintaa molemmilla oli 4,95e, mutta koska 50% alennus, nää makso mulle noin 2,50e kpl.

mitäs mieltä ootte näistä rakkauksista? (:

8 kommenttia :

  1. uiii ihanat noi kengät! :)

    VastaaPoista
  2. Wau, eksyin ekaa kertaa blogiisi ja tää ulkoasu pisti heti silmään!<3 ihanan vaalea ja hyvin suunniteltu!
    Ja haluan noi pitsisortsit! :)

    http://mmilya.blogspot.fi <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

    VastaaPoista
  3. kiitos ihana <3 tsemppasit ihanasti tätä mun lenkkiä, haha :D ja käy ihmeessä kurkkamassa hm, jos saattaisi löytyä ;)
    Käyn innolla kurkkaamassa blogisi! :)

    VastaaPoista
  4. Nuo kengät on niin kivat! ♥ Itsellä on kans nuo shortsit :)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, nii ne onkin <3 :) ja en ihmettele, että noita löytyy monelta, tollaset pitsishortsit o nyt nii muodissa :D

      Poista
  5. Anonyymi1/5/13 18:32

    Fin blogg, fina bilder och va fina kläder ha du köpt :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥