26. helmikuuta 2013

POLYVORE

what i want...

Oon muutama päivä sitten joutunut / päässyt Polyvoren ihmeelliseen maailmaan ja oon pahasti koukuttunut siihen. Tein siellä yks ilta tylsyydestäni tällaisen what i want -kollaasin. Fiilistelen varmaan liian pahasti kesää, kun piilotin jo villapaidat omasta vaatekaapista ja Polyvoresta etsin ainoastaan kesävaatteita. 

Tota MK:n laukkua oon kuolannut niin kauan, kun näin sen sattumalta Wehearit -sivuilta ja sen jälkeen bongasin Stockmannin nettikaupasta - voisko joku lahjoittaa 400€ ? 
Oon kuolannut kans liian kauan loafereita, mutta täydellisiä yksilöitä ei oo löytynyt - vielä. Vaikka oon liiankin kiintynyt kultaisiin koruihin ja yksityiskohtiin, tahtoisin loaferit hopeisten niittien kera, ah!
Omistan tällä hetkellä yhdet ainoat farkkushortsit, jotka ei edes istu mulle täydellisesti... Voisin siksi kotiuttaa nuo kaikki neljä paria shortseja tai edes tuon näköisiä, haha.
Ja kuten jo kerkesin mainita, että oon kiintynyt kultaiseen, tahtoisin parin kultaisen kellon ja käsikorun koristaa mun koruvarastoani. Mutta mistä löydän täydellisiä yksilöitä, kun mikään ei kelpaa..?
Uusia aurinkolasejakin olisin vailla ja tuommoiset pyöreät olisivat kiikarissa - mutta sopiikohan ne mulle?


Jos tekin käytte kyseisellä sivustolla, käykää ihmeessä seuraamassa mua! (: Linkin löydätte bannerin alapuolelta!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥