14. helmikuuta 2013

HAPPY VALENTINE'S DAY...

...or not. Mulla ei todellakaan oo ollu kummosempi ystävänpäivä, itseasiassa oon viettäny sen mantsankirjojen parissa. Taino jaksoin lukea tunnin, kunnes aloin kuvailemaan ja osan kuvista voinkin tunkea tänne! Toivottavasti teillä oli kivempi ystävnpäivä, kun mulla. Kaiken lisäksi mulla oli hammaslääkäri ja multa paikattiin - au! Se vihlos ja sattu ja kun nousin siitä tuolilta meinasin pyörtyä/kaatua... Onneks Toni tuli sentää juttelee mulle, oli jotenki ihana piristys + Julia keksi suunnitelmia kesäks! Katotaan onnistuuko ne. (; Niin ja äiti toi ällönmakeat ystävänpäivä leivokset, olihan ne ihan hyviä, haha!

Mites teijän ystävänpäivä? Saitteko kivoja kortteja tai lahjoja? (:
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

2 kommenttia :

  1. miten oot saanu noi tunnisteet tohon postauksen alas ja sitte tonne sivun reunaan (:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postaukseen: kun teet postausta, niin siellä oikeella reunassa on kaikkia eri asetuksia, kuten aika, tunnisteet, kommentit (kai) :D painat sitä tunnistetta ja kirjoitat postauksen tunnisteet :)

      Sivuun: hallintapaneeli > ulkoasu > valitset 'uusi gadget' > etsit sieltä tunnisteet ja otat sen käyttöön :) siinä voitkin valita muutamia asetuksia, miten haluat tunnisteet tuonne sivuun :)

      Oon todella huono ohjastamaan, toivottavasti tajusit ja tuo toimii :) jos ei kuitenkaan tärpännyt, niin google vastaa varmasti hieman tarkemmin!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥